Salı, Nisan 19, 2016

Google Pagerank Devrini Kapattı

Selam arkadaşlar,bugun google pagerank devrini bitirdi.Görmek üzere olduğunuz gibi facebook,youtube,google gibi siteler dahil bütün sitelerin pagerank değerleri artik gösterilmemeye başladi.

Peki neden google pagerank'ı sıfırladı ?

Pagerank bir sitenin gücünü gösterdiğinden dolayı, bazı manipüle olayların önü açılıyordu. Backlink sisteminin var olmasına sebep olan pagerank, bir sitenin içeriğinin zengin olup olmadığı bakılmaksızın pagerank’ı yüksek olan bir siteye link verilebiliyordu. Bu sayede linki veren sitenin içerik durumu oldukça etkin gösteriyordu. Google bunu engellemek amacıyla pagerank değerini minimize etme kararı aldı.

Peki hacklink alirken neye dikkat etmeliyiz ?

Arkadaşlar kafanizin karışmasına lüzüm yok,pagerank değerlerinin etkisi geçmedi sadece google bunu kapatti örneğin pagerankli bir sitenin etkisi her zaman pageranksizindan fazla olacaktir sadece artik bunu belirleyemeyeceğiz.Artık daha çok alexa,index sayisi,trustrank edu-gov veya sizin belirleyeceğiniz özelliklere göre hacklink almaniz en doğrusu olacaktir.

Söylediğim gibi hacklink almak isteyen arkadaşlar kendi belirledikleri özelliklerle gelip listemden site seçebilirler,listem en güncel haliyle ve max 5 çikişli sitelerle doludur..

Hepinize bol kazançlar dilerim.

skype ve hotmail :

powerful_seo@hotmail.com

Pazartesi, Nisan 20, 2015

Hacklink satışları



Merhaba,
Hacklink satışları devam ediyor siz değerli müşterilerimiz için oluşturduğumuz hacklink paketleri ile google de yüksek sıralara çıkmanız artık an meselesi.

Yüzlerce kişiye yapilan seo çalışmaları ve yüzlerce kişinin satın aldığı backlinkleri almaktan,aynı yöntemleri tekrar tekrar denemekten bıktıysanız artık farklı yöntemler deneme zamanınız gelmiş demektir.

Kimi web site sahiplerimiz bilindik kelimeler de ilk sıralardaki sitelerin hacklink kullanımını görüp,hacklink satın almaya başliyor ancak bu maalesef hüsranla sonuçlaniyor.Hacklink alırken dikkat etmesi gereken bazı noktalar var örneğin bugun gidip link çöplüğüne dönmüş fakat çok kaliteli bir linkten bile hacklink satın alsanız bunun size hiç bir faydası olmaz onun yerine gidip düşük pr li az çıkışlı bir link satın alsaniz daha faydalı olur.Yani anlatmak istediğim nokta burada hacklink satın alırken yalnızca baktığınız sitenin alexa ve pagerank değeri olmasin,mümkün olduğunca az link çıkışı denk getirmeye çalışın.

Sizlere sunabileceğim onlarca referans ve hacklink paketleri ile etkili bir çalışma yöntemi yapacağimi teyit ediyorum,deneyin ve sizde görün.


Bazı referans kelimeler ;


ukash
p*rno izle
k2 yetki belgesi
oyunlar
backlink
futbol haberleri
kisisel blog


canli bahis
esc*rt bayan
elektronik sigara
izmir esc*rt
hd film izle
seo
kaliteli film izle

ve daha onlarca kelimede referansımız bulunmaktadir işte hacklink alan bazi müşterilerimizin yorumlari

Hocam ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim. Şu ana kadar sorunsuz çalıştık yapılan çalışmada çok tekili oldu. Çalıştığınız kelimelerde şu an 1. sıradayım. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.

Arkadaştan 2 paket hacklink aldım. Hem ücret hemde verim açısından çok iyi. 40 gün önce basladıgımız çalışmaya dün 2 paket daha alarak devam ettik. kısa sürede siteler kendini gösterdi. tavsiye ederim

Herkeze öneririm marguyu bitanesin canım kardeşim

Bir kaç haftadır çalışıyorum bir çok link aldık hiç sorun yaşamadık silinme ,kaldırılma yada başka bişey olmadı linklerin faydasını da görük bunların yanı sıra çok çok ilgili bir arkadaş. sıkıntısız güvene bilirsiniz.

Murat 26 Aralık 2014 05:29
Herkeze öneririm marguyu bitanesin canım kardeşim.

Mehmet dağ17 Şubat 2014 09:57
Yaklaşık 6 aydır beraber çalışıyoruz,hiç bir problem yaşamadik aksine işe yaramayan seoculara verdiğimiz paranin yarısından daha azıyla sitemizi çikarttik.


İzmir 9Nisan 2015 12:03
Çalışmasının iyi olmasini geçtim,kendiside harika bir insandir.Her sorunumuzda bize yardımda bulundu.

Futbol haberleri05 Nisan 2015 16:00
Arkadaşla 2 aydir çalişiyoruz ilk başta aldığımız linkleri 3 katina çıkarttık,kendisinden çok memnunuz

İletişim ;

live:powerful_seo
powerful_seo@hotmail.com

Çarşamba, Ocak 14, 2015

Hacklink

Piyasadaki kalitesiz linklerden,gereksiz muhabbetlerden,paranizin karşılığını almamaktan bıktıysanız doğru adrese geldiniz.

Eğer sizde çöp linklerden biktiysaniz max 3 çıkışlı olan linklerimizden satin alabilirsiniz.

Deneyin ve görün ! 1-2 adet denemelik link satin alin kaliteyi gördükten sonra eminim bir çoğunu almak isteyeceksiniz.

Link satışlarımız link çıkışları 10 olana kadar devam edecektir şu an bütün linklerde ki max Çıkış 3 tür !

7 / 24 online mail & skype desteği

7 / 24 online tel

Link çıkışlarımız 10 olunca satışlar kapanicaktir ! Sizde gelin ve google de ilk sayfada siralamanizi alin.

skpye : powerful_seo@hotmail.com

mail : powerful_seo@hotmail.com

Çarşamba, Ekim 15, 2014

Hacklink

hacklink
hacklink

Hacklink Satışlarımız Devam Ediyor..

Arkadaşlar merhaba sizde seoculara ve backlinkcilere tonla para vermekten bıktıysanız günümuzun ve geleceğin bomba yöntemi hacklinki denemelisiniz.

Hacklink 1 Aylik Fiyatlarimiz Aşağıdadir ; 

PR 9 : 80 

PR 8 : 60

PR 7 : 40 

PR 6 : 30 

PR 5 : 20

PR 4 : 10 

TL' DİR .

Detayli fiyat ve mevcut paketlerimizden yararlanmak için bizimle iletişime geçmeniz yeterlidir.
( Paketlerimizde edu-gov ve alexalari 1 k ya varan kalite dolu linkler mevcuttur . )

Ve altını çizerek belirtiyorum önceden yapılan çalışmalar ve site sahipleri referans - kefil gösterilir.

Sizde artik silinen linkler ve iletişim sorunu olan kişilerle çalışmaktan bıktıysanız hacklink i profesyonelinden alın.

7 / 24 Telefon - Skype - Mail hizmeti ile yanınızdayiz.

Skype : powerful_seo@hotmail.com

Hotmail : powerful_seo@hotmail.com

Telefon : Skype de görüşülen arkadaşlara verilecektir.